Blog
Jak tworzyć komunikaty wywołujące emocje?

Jak tworzyć komunikaty wywołujące emocje?

Jak tworzyć proste, ale skuteczne komunikaty? Jak wywoływać emocje?

Niejednokrotnie zdarza się, że proces sprzedażowy to obustronna wymiana różnych komunikatów. Wiemy też, że nie wystarczy jedna czy dwie wiadomości, aby sfinalizować transakcję. Dość często do finału dochodzi poprzez follow-up, który może mieć kluczowe znaczenie.

Dostajemy dużo pustych, nic nie znaczących komunikatów, które nie wywołują u nas żadnych reakcji. Nie ma w nich żadnych emocji. Bądź są tak skomplikowane, że po dwóch zdaniach odpuszczamy dalszy ciąg.

Dlaczego o tym piszę?

Jakiś czas temu odezwałem się do pewnego handlowca w prywatnej potrzebnie pewnego produktu. Dostałem odpowiedź i temat odszedł na dalszy plan. W międzyczasie otrzymałem jeszcze kilka wiadomości, ale nie odpowiadałem. Aż do momentu, w którym odczytałem:

Arek, mam rozumieć, że nie traktujemy się poważnie, tak?

Od razu wykonałem telefon i dograłem do końca transakcję.

Jakie są z tego lekcje?

  • komunikaty muszą wywoływać emocje,
  • po drugiej stronie jest człowiek, który poświęcił Ci swój czas – szanujmy się nawzajem,
  • to, że wysyła Ci wiadomości i się przypomina – niekoniecznie jest natrętem, prawdopodobnie dobrze wykonuje swoje obowiązki i się stara.

Proste, a jednak trudne!

Dodaj komentarz