Blog
Czy warto zwracać uwagę na Customer Experience?

Czy warto zwracać uwagę na Customer Experience?

Czy wiedza o tym jak ważnym elementem jest Customer Experience dotarła już wszędzie?

Chyba nie!

Kilka tygodni temu odebrałem typowy Cold Calling od jednego wiodącego operatora komórkowego. Po kilku minutach rozmowy prawie się zdecydowałem na nowy abonament, ale umówiłem się z Panią na “jutro” w celu dopięcia tematu. Chciałem to sobie przemyśleć, a bardziej przeliczyć. Wiadomo, hajs musi się zgadzać.
Niestety. Jutro, pojutrze i za tydzień nikt nie zadzwonił.

Minęły jakieś dwa tygodnie. Telefon od tego samego operatora. Inna Pani, inna oferta i kompletnie nie wiedziała o poprzednich rozmowach. Szybko dopięliśmy szczegóły, ale tym razem ona potrzebowała “coś” sprawdzić i umówiliśmy się na telefon “na jutro”. Grzecznie zaznaczyłem, aby zostawiła mi swój numer, bo chwilę temu to przerabiałem. Mocno podkreśliła, że na pewno się odezwie.

Dziś minęło kolejne dwa tygodnie, a ja nowego abonamentu nie mam.

Tak, wiem. Różna struktura firmy (partnerzy), różne bazy, sporo klientów…
Tylko czy nas (zdecydowanych klientów) powinno to obchodzić?

Dodaj komentarz