Blog
Jak kontrolujesz zespół podczas pracy zdalnej?

Jak kontrolujesz zespół podczas pracy zdalnej?

Nie kontroluję!

Przeszliśmy na pracę zdalną. Spotkałem się ostatnio z moim znajomym i zapytał mnie: „Jak kontrolujesz godziny pracy ludzi w zespole?”. Ja odpowiedziałem – nie mam takiej potrzeby. Nie muszę kontrolować czy ktoś pracuje czy nie.

Jakim cudem?

Zastosowanie zwinnego podejścia do pracy oraz partnerskie traktowanie członków zespołu spowodowało, że nie mam takiej potrzeby.

My nie dowozimy godzin pracy. Dowozimy wartość i jakość dla klienta. Dzięki zaangażowaniu i transparentności zespół wie, co chce dowieźć i jak zaplanować sobie pracę. Każdy członek zespołu stara się, aby w wyznaczonym terminie dostarczyć wyznaczony przez siebie zakres prac.

Nie liczymy godzin – godziny pracy są elastyczne.

Oczywiście do samego rozliczenia godziny pracy są naliczane, ale nie są wykorzystywane w żaden sposób do kontroli.

Jak to wpływa na pracę?

Każdy projekt jest dostarczany na wysokim poziomie, każdy klient (partner) jest zadowolony z efektów, każdy członek zespołu wie, że liczy na niego pozostała część zespołu. A dodatkowo, zawsze znajdujemy czas na samorozwój.

W jaki sposób Ty kontrolujesz godziny pracy?

Dodaj komentarz