Blog
Szybkie wprowadzanie produktów cyfrowych w czasie pandemii

Szybkie wprowadzanie produktów cyfrowych w czasie pandemii

W ostatnim czasie zasypała nas fala webinarów odnośnie tego, jak przenieść biznes do strefy online. Wszystko jest super, bo większość tych informacji jest niezwykle wartościowa. Problem w tym, że jeden czy dwa webinary nie wystarczą, aby od razu zrobić biznes czy zbudować nową platformę.

Piszę o tym dlatego, że w ostatnim czasie znalazłem bardzo dużo różnych zleceń dotyczących stworzenia czegoś na szybko (przeważnie dużego projektu) bez większego uzasadnienia biznesowego (wczoraj trafiłem na zlecenie dot. stworzenia drugiego “booksy”).

Dlatego, wrzucam kilka być może cennych porad:

  • Tworzony nowy produkt nie jest dla Ciebie, tylko dla Twoich użytkowników! Musisz dostarczyć im wartość oraz rozwiązać ich problemy,
  • Zweryfikuj kto będzie Twoim klientem. Poznaj jego zachowania, sposoby myślenia itp,
  • Nie twórz od razu kompletnej i całościowej strategii. Ona i tak się zmieni, jak wszystko dookoła,
  • Nie bój się rozmawiać o tym pomyśle czy produkcie. Nie każdy od razu chce go ukraść. Co prawda sam pomysł można łatwo skopiować, ale nie jego wykonanie,
  • Czeka Cię ciężka praca. Do “fury i komóry” jeszcze długa droga.

Czy dodalibyście jeszcze coś od siebie?

Dodaj komentarz