Blog
Szanuj czas swojego klienta

Szanuj czas swojego klienta

Szanujesz swój czas? Dlaczego zatem nie szanujesz czasu swojego klienta?

Trafił do Ciebie klient. Rozmawiasz z nim o jego potrzebach. Przygotowujesz ofertę zawierającą Twoją usługę i cenę.

  • Czy na pewno klient otrzymał do czego potrzebuje?
  • Skąd tak naprawdę wiesz, czego klient potrzebuje? Powiedział Ci o tym?
  • Zrobiłeś research o kliencie?
  • Popytałeś o aspekty prywatne i co go motywuje do tego, że szuka Twojej usługi?

Twój klient musi dostać to, co uderza w jego realne potrzeby – zarówno biznesowe, jak i prywatne. Tylko w takiej sytuacji szanujesz swój i jego czas!

Dlaczego?

Bo klient dostając konkret pasujący do jego wymagań, nie musi nic dookreślać. Nie musi szukać innego wykonawcy i prowadzić wielu procesów ofertowych. Wbrew pozorom rozmowa z wieloma wykonawcami jest męcząca – klient nie robi tego z radością. Zadbaj o jego czas i komfort – daj mu to, czego potrzebuje. Od razu! Po pierwszym kontakcie!

Jego zaoszczędzony czas przełoży się na Twój sukces – tym samym też zaoszczędzisz czas na proces negocjacji i follow-upy.

Przede wszystkim poznaj klienta zanim on Ci o sobie opowie. Sprawdź jego zainteresowania i w jakich sferach się obraca. Wszystko możesz znaleźć za pomocą kilku kliknięć, a jakże pomaga przy negocjacjach.

Dodaj komentarz